درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8437صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 25 دی 1392 - 08:25
 انتشار فصلنامه «کارگزار روابط عمومی»
سی و یکمین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران منتشر شد. بخش عمده مطالب این فصلنامه به دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی اختصاص دارد و در آن درباره دلایل اعطای نشان عالی سفیر فرهنگی به دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مباحثی ارایه شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سی و یکمین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بخش عمده مطالب این فصلنامه به دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی اختصاص دارد و در آن درباره دلایل اعطای نشان عالی سفیر فرهنگی به دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مباحثی ارایه شده است.

در این زمینه می‌خوانیم که این نشان عالی به دلیل تشکیل نخستین شورای عالی سیاستگذاری روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکم وزیر ارشاد و تشکیل جلسه‌های شورا به وزیر ارشاد اهدا شد.

سرمقاله این نشریه را دکتر محمدمهدی مظاهری، رییس دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی درباره نیاز روابط عمومی یکپارچه به همگامی است، وی در این سرمقاله آورده است که مدیریت روابط عمومی یکپارچه چیزی جز هماهنگی کامل همه اجزای روابط عمومی به اندازه، به موقع صحیح نیست، همانند یک ارکستر سمفونیک که مدیر روابط عمومی نقش این ارکستر را بازی می‌کند.

خلاصه سخنرانی «دیردر کی. برکنریج» مدیر ارتباطات پی.اف‌.اس مارکت وایز در کنفرانس روابط عمومی دیگر مطلبی است که در این نشریه درج شده است، در بخشی از این متن می‌خوانیم: «متخصصان پیش‌ بحران و اعضای گروه ضربت حسن شهرت که مبتکرتر و کاملا آماده برای بحران اجتماعی می‌شوند و تصویر مطلوب برای علامت تجاری را در جمیع اوقات حفظ می‌کنند.»

مقاله‌ای از پروفسور علی‌اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت و مولف کتاب روابط عمومی 2 را نیز می‌توان در این نشریه مطالعه کرد، جلالی در این مقاله که «ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش روابط‌عمومی‌ها» نام دارد، چگونگی استفاده موثر از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی‌های مدرن را بررسی می‌کند. مباحث مهم و مرتبط با تعریف روشن از یکپارچگی و ابزارهای ارتباطی و مدیریت دانش برای روابط‌عمومی‌ها و ارتقای آن‌‌ها در این مقاله گنجانده شده است.

همچنین گفت‌وگو با دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس روابط عمومی درباره اهداف اصلی این کنفرانس و گفت‌وگو با حسن ربیعی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درباره دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی را نیز در بخش‌های دیگر این نشریه قرار دارد.

در صفحات پایانی نیز دکتر هادی کمرئی، حسین بیات، وحید رحمتی رودسری، مهندس سیدهادی میرباقری، رضا اسدی، قربانعلی تنگ‌شیر، ابوالفضل محمدخانی، مهدی عزیزی‌ها، سمیه میری و علیرضا پیغمبردوست مقاله‌هایی درباره یکپارچه‌سازی روابط‌عمومی ارایه کرده‌اند.

سی و یکمین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان با بهای 6 هزار تومان بر دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد